Подорожі

Сьогоднішній ранок віщував хороший день.залишаю контакти готелю, може кому стане в нагоді:

Ми прокинулися, приготували сніданок, зібрали речі. На скільки ж приємно одягнути на себе сухий одяг …нав’ючили байк і вирушили в дорогу.перша ділянка на сьогодні, якщо пам’ятаєте-гравійка. Проїхали ще кілометрів п’ять, потім ремонти скінчилися.погода по дорозі то псувалася, то прояснювалася, на черговій заправці побачили кафе. Вирішили тут пообідати. На жаль, рівень англійської у продавця був трохи гірше мого, тому ми вибирали страви по картинці. У підсумку нам подали два досить добре укомплектованих страви.таня навіть не змогла подолати. Підкріпилися і поїхали … Дорога одноманітна, не завантажена. Навколо одні ліси. Чомусь швеція у нас вийшла, як і угорщина, транзитною країною. Тому фоток мало. Я навіть відео знімав, таня каже-для чого ти знімаєш? тут же все однакове. Думаю, все ж варто розглянути швецію і фінляндію, як окрему подорож…в черговий раз закінчився бензин, я заправився з каністри і забив на карті найближчу заправку. Але доїхавши, зрозумів що вона не працює. Років так з 90 – х … Старі колонки, скрізь сміття, ну загалом занедбана азс. Наступна заправка була тільки з дизелем, для великовантажів. Через якийсь час, практично на парах дотягнули до чергової заправки, залили повні баки. І помчали далі, вздовж балтійського моря.готелів на трасі не багато, і не всі вони працюють, тому з нічлігом трохи затягнули. Їхали їхали і в підсумку згорнули в місто iggesund, покажчик на трасі показав тут готель. У підсумку ми приїхали в ankarmons camping. Побродили по території, нікого ніде немає. Знайшли затишне містечко за рецепшином і розкинули намет. Сьогодні ми проїхали без малого тисячу км.вранці зібралися і поїхали далі.вчора ввечері, розглядаючи карту я помітив що зі швеції є пороми в польщу і німеччину. Прикинули, що по дорозі назад через данію нам потрібно буде подолати близько 800 км шляху, це ще один день, витрати на бензин, плюс кемпінг, плюс оплата моста в мальме. Вирішили їхати на пором. Хоча, пізніше прочитав що в зворотному напрямку міст оплачувати не потрібно.загалом, тримаємо курс на trelleborg. Це не далеко від мальме, так що якщо раптом з поромом не зростеться, можемо розвернутися і поїхати своїм ходом через данію.оскільки ми вже прикинули, що плисти будемо в німеччину, пригледіли пором, що йде в travemünde. Пором вирушав близько десятої вечора, тому їхали прямо туди, без відвідування стокгольма.на одній із заправок помітили ще один трансляп на нідерландських номерах. У такому ж кольорі, але трохи в гіршому стані. Власника чекати не стали, сфоталися і поїхали далі.до 19: 00 приїхали в trelleborg, навігатор повів нас прямо до порому. І ось на шляху бетонні блоки і вагончик з написом innovacc.біля вагончика чергу, приходимо розпитуємо. Добре, що приїхали заздалегідь, люди повідомили, що сьогодні вагончик ратники до 20: 00. Загалом, для того, щоб потрапити до німеччини, потрібно в обов’язковому порядку мати тест на антиген.стаємо в чергу, дочекалися, заплатили по 40 євро, нам поколупалися в носі і через п’ятнадцять хвилин дівчина з посмішкою винесла наші паспорти з роздрукованими тестами. Все в порядку.їдемо далі. Паркуємо байк, йдемо в касу. Запитуємо квитки на сьогодні, є, все ок. Два пасажири і мотоцикл-разом 225 євро. Касир віддала нам чек і написала ручкою на папірці номерок, пояснивши, що цей номер потрібно ввести в термінал і роздрукувати квитки. Ми під’їхали до терміналу, не без праці ввели свої дані (тачскрін люто глючить) і термінал видав два квитки.беремо квиточки, їдемо до наступного шлагбауму. Вставляємо квиток в термінал, шлагбаум піднімається. Все, ми в порту. Далі їдемо по доріжці, яка має номер терміналу, зазначеного в наших квитках. У квитку вказано номер терміналу, ряд і номер каюти.дочекалися прибуття порома, а це не пором, а цілий теплохід. Потім дочекалися зеленого сигналу світлофора і по команді працівника по черзі почали вантажитися в трюм. У трюмі нам так само вказали місце стоянки. Ми вже навчені, відразу взяли кілька строп, розтягнули байк. Допомогли сусідам закріпитися і вирушили в каюту.у нашій подорожі це був самий шикарний пором. З магазином, баром, холом, їдальнею, ліфтом і тд…ми швидко кинули речі і пішли гуляти по теплоходу. Спочатку зайшли в магазин, купили солодощів дітям там же, в магазині купили по банку напою — фанти для мене і пива для тані. Тут теж була кумедна ситуація. Продавець запитує – ви відкрили? а я зрозумів, він пропонує мені відкрити банки. Я перепитав, він перефразував – ви відкрили ящик або він був відкритий? ні, ящики були розпочаті до нас. Він махнув рукою і пробив нам товар. Виявляється, напої купувати можна тільки ящиком. Загалом, йдемо в бар з видом на море. Бар знаходиться на носі теплохода, він весь засклений і звідти відкривається класний вигляд. Ми підійшли купити водички, говоримо з барменшею англійською, між собою українською а вона така-та говоріть українською! ми в легкій шоці, але все ж раді, поговорили з нею, запитали коли пором приходить в порт, вона поговорила іспанською з напарником і говорить нам в шість з ммм … Як це буде … Half … Кажу, зрозумів з половиною. – так! коротше, я здивувався ще раз якби українська була її рідною, вона навряд чи забула б як сказати пів сьомого. Мабуть, це одна з мов, якими вона володіє. Ну, англійська, німецька, іспанська, французька, російська, я розумію… Але українська не на стільки поширений… Загалом, дівчині респект.ми ж посиділи, покайфували видом на місячну доріжку, потім вийшли на палубу, пофоткалися і вирушили в каюту.прийняли душ і заснули.на такій приємній ноті підійшов до завершення двадцятий день нашої подорожі …