Подорожі

ця розповідь починається в шереметьєво на стійці реєстрації терміналу с.нечисленні відбувають в сша шарудять плр тестами, здають валізи в передчутті 12 годинного перельоту. Я як завжди без нічого – 1 рюкзак з усім необхідним в ручній поклажі і закордонник з візою в кишені.

Мій шлях лежить на північний захід у штат вашингтон з пересадкою в лос анджелесі. Коротаю ніч в оточенні рідкісних пасажирів в очікуванні початку реєстрації alaska airlines. Рано вранці прилітаю в сіетл, де мене вже чекають друзі. Контрастний душ, легкий сніданок і перша визначна пам’ятка — меморіал джиммі хендрікса.слідом вирушаємо в музей авіації, розташований неподалік від штаб квартири корпорації боїнг. Безліч автентичної техніки різних епох, ретроспектива розвитку авіації в розрізі різних конструкторських шкіл. Окремо вразила експозиція, присвячена темі космосу.під завісу вирушаємо в парк gas works представляє собою занедбаний газгольдер стала зоною тяжіння для місцевої молоді.до вечора наздоганяє джетлаг і неухильно тягне в сон. 36 годин на ногах дають про себе знати, та й завтра нас чекає довгий шлях через всю країну.

день 2 рентон-біллінгс

виїжджаємо рано вранці по i – 90 в бік елленсбурга в оточенні величної природи півночі сша. Погода відмінна, трафік невеликий. Перша зупинка на нашому шляху оглядова на правому березі річки каламбія.шикарний вид на озеро і околиці, але часу мало і ми рухаємося далі. Наскільки заправок опісля зупиняємося в спокейні, щоб трохи підкріпитися. Температура первалила за 30 але в цілому їхати комфортно і не напружено.у монтані починаються найбільш мальовничі локації. Нашому погляду відкриваються гирла річок, дорога петляє в оточенні гір, проходимо кілька перевалів і фото в променях призахідного сонця.сьогодні нам потрібно дістатися до мотелю в біллінгсі. Всього за день належить пройти більше 800 миль, що не рекорд але в цілому 12 годин в дорозі забезпечені. У цю поїздку, на відміну від педалей, на дорогах зустрічається велика кількість мототехніки. Чим далі ми їдемо тим більше груп мотоциклістів їдуть нам на зустріч, або в попутному напрямку. Пізно ввечері швартуємося в готелі і відпочиваємо в передчутті шоу. Вже завтра ми будемо в студжисі.

день 3 біллінгс-рапід сіті

Ранковий сніданок у класичному американському дайнері. Адміністратор на вході безпомилково визначає в нас байкерів, до слова сказати навіть і не знаю чим ми могли видати свій рід занять, толі шоломи в руках толі жилетки з нашивками різних країн, ще ніколи штірліц не був такий близький до провалу) нам дістався столик біля вікна, соковитий бургер і стейк середньої прожарювання з місцевих буффало, так ми потихеньку зануримося в атмосферу американської глибинки.rapid cityсьогодні у нас за планом всього 300 миль через монтану, вайомінг і південну дакоту. Чим ближче до студжісу, тим голосніше звук вихлопу на проїжджаючих харлеях і екзотичніше модельний ряд. На під’їзді до міста збираються цілі колони з мотоциклів у повітрі незримо витає атмосфера фестивалю.motorcycle миѕеимна найближчі 3 дні ми вибрали своїм будинком мережевий готель в рапід сіті в 30 милях від студжиса. Величезна кількість бажаючих відвідати фестиваль в цьому році незважаючи на пандемію реско скоротило номерний фонд і накрутило ціни на житло в околицях, проте нам дістався пристойний номер зі сніданком, безкоштовною мийкою для мотоциклів і басейном на території.

Заселившись і прийнявши душ, вирушаємо на розвідку в студжис. На головній вулиці не проштовхнутися від рядів мотоциклів всюди грає музика і натовпи людей в неймовірних костюмах і без. Я бував на масштабних фестивалях на зразок навали, доброфеста і малоярославця в росії, але навіть найбільший фестиваль тежелой музики waken в німеччині не зрівняється за масштабами з ралі в студжисі. За словами вікіпедії вперше ралі провів мотоклуб «джекпайн джипсиз» (jackpine gypsies) 14 серпня 1938 року. Це був невеликий заїзд, в якому взяло участь всього 9 мотоциклів. З тих пір мотоциклетне ралі проводиться щороку (якщо не рахувати двох років під час другої світової війни, під час яких ралі не проводилося).кількість відвідувачів сягає півмільйона глядачів та учасників протягом двох тижнів.

Увечері на головній сцені грає кавер група, зі сцени звучать всім знайомі хіти ac/dc, van halen, queen, black sabbath, motley crew. Хлопців по сусідству зацікавили нашивки незнайомою мовою, так ми знайомимося з місцевою публікою і обмінюємося враженнями про фестиваль.

день 4 студжис (музей + тест драйви)

На сьогодні у нас великі плани. Насамперед йдемо дивитися легендарний мотоциклетний музей студжиса-основну точку тяжіння міста і за сумісництвом географічний центр. Музей прекрасний і заслуговує окремої статті. Безліч унікальних експонатів різних епох і географії складають основу експозиції. Особливо приємно бачити подібні екземпляри в експозиції.більше фотографій можна знайти в альбомі у макса. Ну а ми їдемо далі.наступний елемент програми тест драйви. Насамперед йдемо до дилера bmw в студжисі. На майданчику розташовані 4 різних модифікації r18. Всі вони доступні протягом шоу. Що потрібно від бажаючих-заповнити невелику анкету, пред’явити мінімальний набір екіпіровки: закриті штани, високе взуття і шолом, а також діючі права категорії а. Єдина складність для іноземця, в анкеті потрібно вказати адресу і телефон на території сша, але в цілому буде достатньо контактів готелю в якому ви зупинилися.макс взяв собі турингову модифікацію на повному фарші, а я зупинився на базовій моделі з класичною комбінацією приладів + вона легше на кілька десятків кг. Нам виділили провідного гіда на маршрут, порадувало що він не формально поставився до своєї роботи. У місті активно закладав апарат до підніжок і від душі навалив на довгій прямій коли ми згорнули з хайвея. Як і всі сучасні мотоцикли r18 володіє 3ма режимами роботи двигателся rain, roll і rock. Спочатку ми їхали на середньому але для діамічних прискорень довелося перейти на rock. Тут вже bmw проявив себе у всій красі, порадував відмінним прискоренням і різкою реакцією на газ. Тільки лінивий не лаяв посадку на r18. C моїм зростанням 186 місця під ноги і справді замало, але в іншому апарат порадував продуманою ергономікою, а знайомі пульти, єдині для всього модельного ряду, позволиил оперативно освоїтися в управлінні. Як завжди після тест райда в представництві надарували купу дрібної мерчі і обклали барвистими каталогами.наступний дилер на якого упав вибір-indian. Тут на тест драйв пропонують кілька моделей chief, scout і свіжий ftr 1200. Максу дістався саме він в топовій комплектації carbon c підвісками öhlins. В наявності був лише один екземпляр, так що я взяв собі скаута у виконанні боббер. Підхід індіан до тестрайду більш демократичний, також досить мінімального набору екіпа, місцевої реєстрації та прав категорії а. Гіда в супровід не дають, зате є більше часу щоб ознайомитися з мотоциклом. У нас з максом склалися діаметрально протилежні думки про техніку. Мій скаут непогано їхав в місті керованість як на велосипеді і легкий мотор доставили задоволення в щільному трафіку, але як тільки ми вийшли на пряму, ftr залишив мене далеко позаду. Я марно намагався клацати вниз передачі в коробці, після харлея і bmw динаміка залишає бажати кращого. Макс навпаки був повністю задоволений мотоциклом і тепрь розглядає його до покупки. Треба визнати що технічні відмінності справедливо закладені в ціну. Ftr в топовій комплектації майже вдвічі дорожче скаута.ввечері гуляючи по стурджісу ми опинилися на концерті хлопців з групи wildplanes познайомилися з вокалістом крісом, як годиться змінили кілька барів і відмінно затусили бекстейдж. Окремо хочеться відзначити персонажа на ім’я окей боунс-колоритний дідок з величезною рогатою клюкою супроводжував групу протягом усього фестивалю і послужив невичерпним джерелом історій про своє кочове життя. Ми обмінялися контактами, подарували нашу спільну роботу диск групи інтердикт і домовились відвідати їх наступне шоу в неділю.

день 5 гора рашмор

Сьогодні ми вирішили відвідати оду з ключових американських пам’яток-гору рашмор. Вона розташована в 30 милях від рапід сіті так що нам нічого не коштувало доїхати туди одним днем. По дорозі відвідуємо музей воскових фігур, де знайомимося зібрані статуї всіх президентів в історичному контексті.пара фотографій в стилі карибської кризи і після косплея микити сергійовича їдемо дивитися основну пам’ятку, заради якої ми виконали весь цей шлях.на під’їзді до гори розташований оглядовий майданчик зі зручною парковкою, за традицією на вході зустрічає магазин сувенірів, де можна розжитися нашивками значками і футболками з символікою. Сам по собі меморіал захоплює своєюМонументальністю і виконаний напрочуд детально. Ми плануємо оглянути околиці. Піднімаємося в гори по мальовничих серпантинах, купаємося в найчистішому гірському озері і піднімаємося на оглядову на вершині каньйону. Все це відбувається в зброї величезної кількості мотоциклів.на оглядовому ми стали мимовільними учасниками інциденту з раритетним харлеєм. Двоє друзів приїхали на гору на карбовом спортстері бородатих років з кікстартером. Мотоцикл вередував і знехотів заводитися, в якийсь момент паливо з карбюратора потрапило на розпечений движок і мотоцикл спалахнув. Треба віддати належне свідкам того, що відбувається. Люди тутже стали гасити його футболками, хтось збігав за водою і менш ніж за хвилину пожежу вдалося локалізувати. До честі оточуючих, не було жодної спроби знімати те, що відбувається, всі були зайняті активними діями.на зворотному шляху погода зіпсувалася, на спуску з гори нас чекала гігантська грозова хмара, почався дощ, потім злива, а під завісу нас очікував град з куряче яйце. Їхати було рішуче неможливо, ми зупинилися і очікували під деревом, поки град бив нас по шоломах ураганним дробом.